söndag 26 september 2010

Jag i Elle & Nolltretton!

När jag var i Stockholm på modeveckan var jag förbi ELLEs Pop Up Store & lyssnade på en del föredrag.

Bland annat lyssnade jag på ELLEs modechef Cia Jansson när hon pratade om höstens trender.
(Foto: Karolina Germundsson)


Jag kan säga att jag satte lunchen i fel strupe när jag här om dagen slog upp nya ELLE (oktober numret) & såg mig själv på bild! Det är jag som sitter till vänster i profil med en kamera i händerna. Bilden är tagen när jag sitter & lyssnar på Cia Janssons föredrag. (Foto: Frank Nordenborg)



Anledningen till att jag inte har jobbat så mycket med den här sidan den senaste tiden är att jag har skrivit en massa artiklar för tidningen Nolltretton! Sååå himla kul! =) Bland annat har jag skrivit om höstens trender.



Men även gjort en del intervjuer. Till en del artiklar är det mina bilder som har använts, vilket känns extra kul! =)



Jag blev även själv utfrågad & hamnade på bild även här! =) (Foto: Jessika Fordell)


Nu vet ni varför jag kanske inte hinner uppdatera här så ofta som jag skulle önska!

Ha en skön söndagskväll!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar