söndag 6 februari 2011

Tack!

Idag kom min gamla "sambo" från Leksandstiden (hon, jag & en tjej till bodde i ett hus tillsammans) in på jobbet med detta fantastiska arrangemang som hon hade gjort själv!
Gissa om jag blev glad! =)
Jag fyllde nämligen år i torsdags & då tyckte hon att jag skulle ha en fin blomma!
Tack än en gång! =)



Undra om det växer ut ännu mer godis om man vattnar ordentligt?!


Hon hade även gjort ett eget kort till!

SÅ FINT!


Den dagen jag fyllde vaknade jag upp hos en kompis som jag huserade hos under modeveckan. Jag fick inte bara bo där, hon hade även fixat med god frukost dagen till ära (alla dagar om jag ska vara ärlig) & under skönsång överräckte hon denna fina present!


Hon hade sprungit stan runt efter detta halsband från Rodebjer som jag sneglat på under en längre tid! Om det är någon som är bra på presenter så är det denna väninna!



Även denna påse innehöll ett fint paket från mina kära föräldrar!


Jag öppnade det lite försiktigt...


...& i var det en parfym (Blanche) från Byredo som jag har sucktat efter ett bra tag!



Från mina underbara jobbarkompisar fick jag lite pengar att spendera på Gina Tricot!



Förutom detta fick jag en massa grattiskort, fina sms & telefonsamtal!

Tack alla för all uppvaktning!

Ha det bäst!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar