fredag 21 oktober 2011

Gårdagens hemlis!

Med risk att bli utestängd från alla släktmiddagar framöver visar jag här vad jag var iväg & gjorde igår! Redan när jag fyllde 18 hade jag en tid inbokad för att tatuera mig. Jag & en klasskompis hade bestämt att vi skulle märka oss för livet, för nu var vi myndiga & fick göra vad vi ville! =) Jag gjorde aldrig någon då (av olika skäl) vilket jag är glad över idag. Jag hade verkligen ångrat det motivet eftersom det inte var så genomtänkt. Det här där emot har jag funderat på ett tag. Detta är mina föräldrars namnteckning & mitt sätt att hylla de bästa föräldrarna i världen! På det här sättet är de alltid med mig, vart jag än befinner mig!

Ha en skön fredagskväll!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson

PS. Jag ber om ursäkt för dålig bildkvalité men det är något fel på min kamera =( DS.

1 kommentar:

  1. Snyggt och en bra idé. Jag har länge funderat på att tatuera mig men jag har liksom aldrig tagit steget. Vilken tatuerings-studio gick du till?

    SvaraRadera