fredag 4 november 2011

Har glömt bort gökottan!

Tidigt, tidigt en majdag drog min moster iväg mina föräldrar & mig på gökotta! En ordentlig tur runt en sjö med en massa nyttig frisk luft & vacker natur!


Här ger vi oss av! Min mosters äldsta barnbarn var också med!



Vi åt matsäck vid sjön & njöt av den vackra utsikten. Då min mor & moster har en tendens att äta & prata när man ska fotografera så fick det inte vara med någon sådan bild! För deras skull! Vi övriga hade säkerligen skrattat gott! =)

Efter ett tag fick den yngsta vandraren syn på någonting...


...nämligen denna lilla krabat!










Häpnas mer & mer över hur vackert vårt land är!




Vi passerade en bondgård där en massa söta kattungar busade runt! Hade velat ta med allihop hem!




Bus med mammas svans!


Fick vi då höra någon gök?

Jajjamensan! Men då var vi nästan hemma!

Trevlig helg!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar