måndag 13 februari 2012

Kurs på Fotografiska!

I helgen befann jag mig i den kungliga huvudstaden. Anledningen till att jag var där var för att gå en kurs på Fotografiska i bildbyråkunskap. En jättebra & lärorik kurs med en massa intressanta & trevliga människor! Om man inte vill gå en kurs kan jag ändå varmt rekommendera er att gå dit & titta på utställningarna, ta en fika högst upp i byggnaden & njuta av den underbara utsikten! Trots att jag var på en kurs angående bilder så åkte jag utan kameran den här gången. Ibland behöver man bara få vara & låta ögat registrera omgivningen själv. Därför får ni hålla tillgodo med en bild från i somras!

Nu ska jag prova något av mina nya lack som jag visade här i bloggen härom dagen!

Trevlig kväll!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson

1 kommentar:

  1. Hej Karolina!
    Det var trevligt att ses på kursen, önskar nästan att den varit längre så att man fick lära känna varandra!

    Hoppas Du får en härlig vår, Per!

    SvaraRadera