fredag 13 april 2012

Lite nöjd!

När det var rea i början av året gjorde jag några fynd som blev riktigt rätt i färgerna nu till våren! Detta känns extra bra då jag nästan aldrig brukar göra några fynd. Sedan att det beror på att jag inte gillar att gå på rean är en annan femma!






Jag hittade den här kimono-kavajen (Janie Kimono) på MQ till halva priset! Här har jag valt att matcha den med en orange topp från JC.


Jag gillar accessoarer av alla dess slag & för halva priset fick jag dessa bälten, även de fyndade på MQ!

För att framhäva den rosa färgen i kimono´n bär jag detta lilla söta halsband från Gina Tricot till.
Ha en härlig fredag! (Jag hoppas att ni inte låter er skrämmas av dagens datum!)

Kram Karolina
Copyright © Karolina Germundsson







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar