onsdag 9 april 2014

Idag för 3 år sedan

Idag för 3 år sedan kraschade jag. Eller som jag numera säger, idag för 3 år sedan började jag mitt nya liv!

Idag för 3 år sedan drabbades jag av en stressrelaterad utmattning. Jag önskar inte ens att min värsta fiende ska drabbas av det, men ändå så skulle jag inte vilja vara utan den händelsen.

Detta låter säkert väldigt märkligt för den som inte har varit i den situationen. Men från den här dagen för 3 år sedan fick jag chansen att göra om & göra rätt.

Jag fick chansen att göra mitt liv till något mycket bättre, eftersom jag verkligen fick ta reda på vad jag mår bra av & hur jag egentligen vill leva mitt liv. Resan har inte alltid varit lätt & det är först nu, 3 år senare, som jag förstår att jag nästan dagligen måste använda mig av de verktyg jag har fått. De verktygen som hjälper mig att få en bättre balans mellan arbete, vila & sömn.

Jag är fortfarande inte färdig & kanske man aldrig blir det. Men det är väl det som kallas livet gissar jag. Åh det här livet är verkligen underbart!

Kram Karolina

Foto tagna med iPhone 4S.
Copyright Karolina Germundsson
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar