måndag 19 juli 2010

Semester, jobb, semester, jobb...



























Oj vad tiden rusar iväg när man har semester & jobbar om vartanat!

Det var visst evigheter sedan jag lade upp något....sorry!

Tyvärr kommer det bli lite större glapp mellan gångerna nu när det är semestertider & allt.





Efter att jag hade varit på maskeradfesten (Dansbandskampen) svullnade min vänstar fot upp så jag fick inte ens på mig några skor! Jag var hos doktorn som konstaterade att jag blivit biten av ett djur (vet ej vad) & fått en allergisk reaktion.

Det blev till att vara kontorsråtta en dag & hemma för vård av sjuk fot den andra!





Den 7/7 fyllde min morbror år, så då passade jag på att bege mig hemåt. Det vankades tårta & det tackar jag inte nej till! =) Sedan är det alltid lika roligt att träffa alla nära & kära!





I måndags började min semester!!!

Den invigdes med sol & en massa bad hemma i Kisa. På onsdagskvällen åkte jag & två tjejkompisar ut till Yxefall för att lyssna på Fredrik Frallan Jonsson. Han var lika bra som vanligt!


I torsdags bar det av upp till Dalarna!

Men de bilderna får ni se en anna dag!

Ha det bäst!

Kram Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar