onsdag 19 januari 2011

Den gyllene mattan!

Efter ELLE-galan deckade jag totalt...!
Feber & hosta, så det var bara att bädda ner sig.
Tur att det kom efteråt!
Därför har det dröjt innan jag har kunnat lägga upp lite bilder...
Det är bara att lyda när kroppen säger nej.
Men den som väntat på något gott...!
Här kommer lite bilder från röda mattan, som i år var av glimmande guld!


Japp, det är jag! Jag var bara tvungen! =) Åh japp jag ser ut som en mupp, så jag fortsätter nog att hålla mig bakom kameran! =) (Foto: Göran Granlund http://www.granlundpictures.se/).


Micael Bindefeld & Årets bäst klädda artist Petra "September" Marklund


Acnes Jonny Johansson med frun Teresa


Emma Wiklund


Gry Forsell & Carina Berg


Cafés modechef Daniel Lindström med frun Frida


Sofie Malm, Karin Söderlind & Kristina Tjäder som designar under egna märket Dagmar








Gunilla Pontén med sällskap


Årets hederspristagare Pär Engsheden & ELLEs modechef Cia Jansson





Elin Kling


Caroline Winberg med sällskap


Marcus Schenkenberg & Mika Kjellberg


Marie Serneholt






Susanne Ljung





Ida Pyk





Bea Szenfeld & Thomas Hägg


Regina Lund





Årets accessoardesigner Cornelia med sällskap


Årets svenska designer Carin Rodebjer & Helena af Sandeberg





Anders "Moneybrother" Wendin





Axel Nyhage & Richard Hutchinson från The Local Firm




Mer bilder från galan & kvällen kommer alldeles strax!

Ha det gott så länge!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar