söndag 13 mars 2011

Hatt, fuskpäls & mc-jacka!

Hatt från Åhléns, fuskpälshalsduk från Sandströms & mc-jacka från Sisters.

Åååååhhhh vad roligt det var igår!!!! =)
Har nog skrattat så att det täcker ett års ranson & sit-ups behöver jag inte göra på flera veckor! =)
Tack Mia Skäringer för att du finns (http://blogg.yourlife.nu/avig-maria/)!
Åh tack tjejer för det trevliga sällskapet!
Idag fick jag spontanbesök av mina kära föräldrar. De skulle handla lite presenter, så då följde jag med en sväng ner på stan. Kände inte för täckjacka eller vinterkappa. Är LITE småtrött på det nu...!
Så idag åkte mc-jackan, fuskpälshalsduken & hatten på!
Nu hoppas jag verkligen att jag kan fortsätta med den outfitten & inte behöver återgå till den tråkiga vinterjackan igen!

Ha en skön söndagskväll!
Kram Karolina
Copyright © Karolina Germundsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar