måndag 7 mars 2011

Färg & form med fart!

Det är inte bara mode som fastnar på bild när jag är i farten!
Jag tycker att det är lite kul med motorfordon & min kära pappa är en riktig fantast. Det inte han vet om bilar, motorcyklar & mopeder det behöver man inte veta!
Jag där emot har inte en susning!
Jag kan ingenting om modeller & årsmodeller, utan för mig handlar det som vanligt om form & färg. Åh att köra så klart!
Jag håller mig dock till de med 4 hjul! Jag har fortfarande ett ärr på handleden efter min första mopedfärd genom taggtrådsstängslet hemma hos mormor & morfar (för att inte tala om vad brännässlorna i dikeskanten brände)!
Fast jag åker gärna med! =)


























Vem vet, en dag kanske jag vågar mig på att köra själv!

Man ska aldrig säga aldrig! =)

Sov så gott!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar