söndag 3 april 2011

Blommor & färg!

Känner ni igen det här mönstret? =) Jag köpte en kjol på Monki för ett tag sedan vars mönster jag blev helt såld på! Tyvärr var inte den modell riktigt bra på mig så jag fick lämna tillbaka den igen... Blev så glad när jag såg att de hade fått in en skjorta i samma mönster!

Kragen är av en mindre modell & tyget är transparent.






Efter allt svart & det tråkiga vädret så vill jag ha en massa färg i min garderob!




Sov så gott!


Kram Karolina


Copyright © Karolina Germundsson

2 kommentarer:

  1. Jag köpte kjolen för ett bra tag sedan...eftersom vi är lite lika i kroppsformen så kanske den inte passar mig heller men nu är det för sent att ändra sig. Jag föll pladask för mönstret! Skjortan ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  2. Ja mönstret är helt underbart!!!
    Jag har lite längre ben än dig, så på mig såg den ut som om det var något jag hade lånat! =)
    Jag tror att den kommer sitta perfekt på dig!!!

    SvaraRadera