lördag 2 april 2011

Ut med de gamla & in med nya!

Idag sjunger vi & hurrar för den här killen! Hipp, hipp hurra! Han blir 9 år idag! =) Som ni kanske minns så kastade jag ett par skor för ett tag sedan som jag köpte just i den stund då jag fick det glädjande beskedet att han hade fötts. Nu var det inte bara de skorna jag gjorde mig av med för ett par veckor sedan, utan även ett niotal till! Därför var det nu på sin plats att inhandla några nya! =)

Det blev ett par nya ballerinor från Vagabond!


Eftersom jag inte kan ha Convers, så fick det bli dessa istället! (Även de från Vagabond).




Eftersom det ändå var rabatt på alla skor den här kvällen, så tyckte jag att det var lika bra att även köpa sandalerna från Vagabond som jag redan hade spanat in!
Så nu är alla "basskor" inköpta för våren & sommaren! Nu är det bara de där med det där "lilla extra" kvar! =) Ha en härlig lördag! Kram Karolina Copyright © Karolina Germundsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar