måndag 11 februari 2013

Blogga?/Inte blogga?





En av anledningarna till att jag inte bloggat så mycket på sista tiden är att det strular så mycket när jag ska lägga upp bilder...
Via mobilen går bra, men det är inte riktigt så bra kvalité på bilderna som jag vill ha.
Sedan har nog syftet med min blogg ändrats från det att jag började med den fram tills idag. Jag lever inte riktigt samma liv nu som då.

Därför har jag funderat ganska mycket den sista tiden, men har svårt att komma fram till ett bra beslut...!
Det är där du kommer in!
Ska jag behålla bloggen men göra om den lite?
Ska jag börja om från början med en ny blogg?
Ska jag skaffa en hemsida med bl.a. en blogg på?
Vad tycker du?

Vore väldigt tacksam för din åsikt!
Ha en trevlig måndagskväll!
Kram Karolina

Copyright Karolina Germundsson
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar