onsdag 27 februari 2013

En underbar dag!

I morse blev det en kort promenad & redan då kunde man ana att det skulle bli en härlig dag!





Tydligen var det fler än jag som tagit en promenix!


Då jag har en hemtenta som ska in på fredag, så var det bara att sätta sig med allt material.


Vid lunchtid kunde jag inte bärga mig längre! Jag var bara tvungen att ge mig ut i det underbara vädret!


Jag skulle testa mina gamla längdskidor som inte har vädrats på närmsta tio åren!


Jag blev så glad då jag fick se att de hade gjort spår där jag skulle åka!


Kan inte bli bättre, då jag bara behöver gå över vägen för att kunna åka framöver!
Nu blir det att fortsätta att skriva på hemtentan...

Ha en trevlig kväll!
Kram Karolina

Copyright Karolina Germundsson
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar