tisdag 29 juni 2010

Barndop!

På midsommardagens eftermiddag drog jag på mig denna ecd klänning från Esprit & begav mig till kyrkan för att bevittna mitt kusinbarns dop!


Dopet hölls i Tidersrums fina träkyrka, strax utanför Kisa.


Min kusin, hans sambo & hennes systrar var så fina!
Fast finast var ändå lillkillen i sin dopklänning som farmor sytt! =)





När det var dags för själva dopceremonin fick alla barn komma fram så att de skulle se bättre.


Den här killen brukar inte göra så mycket väsen av sig, men just den här dagen testade han verkligen sina stämmor! =)






Kusinen fick äran att torka honom om huvudet.




Så var det äntligen klart!




Familjen (förutom "storasyster" Ella)!



Man blir trött av all uppståndelse!



Söta killen!





Min morbror & min mamma i solskenet!




Fina mormor (som är gammelmormor till den nydöpta)!





Min kusin med sina två barn.





Min moster ( som är farmor till lillkillen), lillkillen & min mamma.






"Storasyster" Ella busar med kompisen Molly!




Ella njuter i solen!



Det var en riktigt trevlig eftermiddag & som vanligt en massa god mat!

Ha det så gott i värmen!

Kram Karolina















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar