söndag 20 juni 2010

Min "weekend"








I torsdags när det var så fint väder så var jag ledig!!! =)

Jag passade på att ligga på rygg & jobba på brännan hela förmiddagen! På eftermiddagen åkte jag ut till några vänner utanför stan & grillade i kvällssolen!

Härligt! =)


I fredags kväll skulle jag & en kollega på after work. Det visade sig att det var modevisning & uppträdande precis i anslutning till där vi skulle sitta så vi fick första parkett!

Det var en utav gallerierna här i stan som visade sommarens mode & bjudit in artister. Rolig överraskning! (Tyvärr hade jag ingen kamera med mig...)


Igår efter jobbet sprang jag & mötte upp mina föräldrar på ett utav torgen här i stan, för att se vigseln mellan kronprinsessan Viktoria & (numera) prins Daniel. Vad fina de var!

När de påbörjade sin korteg sprang vi hem till mig & fixade lite god mat. Till kaffet avnjöt vi lite wedding chocolate som jag hade inhandlat. Gott!

Sedan satt jag uppe & tittade på hela tillställningen, jag var bara tvungen!


Ha en skön söndagskväll!

Kram Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar