söndag 19 december 2010

Julbord!

Min mormor fyller 80 år den 2 januari & för att fira lite extra så bjöd hon hela tjocka släkten på julbord på Låxbo Lantkök (http://www.loxbo.com)! Kan verkligen rekommenderas! Ett mysigt litet ställe i smålands skogar, mycket god mat (närproducerade råvaror) & mycket trevlig personal!




Min goa mormor!




Morbror, mormor, moster & mosters sambo väntar på att få hugga in på julbordet!



Kusin, mamma, pappa & mormors bror.



Min kusins man & min kusin (det är inte de som är gifta).



Mamma hugger in på maten!



Låxbos egenbakade bröd.



Mor & dotter. Min kusin (vars man ni såg förut) & min moster.



Mormor blev glad över presenterna hon fick!



Mitt kusinbarn (som hade varit på 4-års kalas med disco innan hon kom!).



Min kusin med sin son.




Det senaste charmtrollet i vår familj!






Ha det så gott i snöyran!


Kram Karolina


Copyright © Karolina Germundsson










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar