torsdag 23 december 2010

Lite barnslig!

Jag vet...!
Jag är lite barnslig...!
Men man blir inte äldre än vad man gör sig eller känner sig! =)
Jag bara måste ha en kalender till jul!
Helst av allt skulle jag vilja ha en med ett paket för varje dag, som jag hade när jag var liten, men min mamma tyckte inte att det var en lika bra idé!
Den här hittade jag på Lagerhaus & jag gillade den inte bara för chokladen utan även för budskapet på den.



"Dom allra bästa grejerna med julen". Åh så har de skrivit en sak vid varje lucka, så som "varm glögg, snöbollskrig, pynta granen" osv.



"fast det allra, ALLRA bästa är..."

"...att få vara tillsammans!"


Det är det julen handlar om tycker jag. Visst är det roligt med klappar men jag är hellre utan dem än att få umgås med nära & kära!


Var rädda om varandra nu & ha en riktigt härlig jul! Kram Karolina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar