måndag 27 december 2010

Kvällen före!

Kvällen före julafton brukar vi ses hemma hos en utav mina mostrar & leka paketleken, äta gott & mysa!
Så blev det även i år!


Pappa & mamma! Pappa är lite trött efter att ha kört fram & tillbaka i snöyran till stora staden för att hämta mig. Han är för go!



En prinsessa i sin nya prinsesspyjamas!

Mobiltelefoner är gott!


Min moster & min mormor äter & pratar!



En ny vaken morbror (han vaknade när jag tog bilden)! =)


Det gjorde inte min kusins man! =)



Min moster, morbror & kusin väntar på att vi ska börja med paketleken!



Alla var med! Både stora & små!


Hittade dessa i min mosters kök & blev lite nostalgisk!


Efter mycket mat, skratt & pappersprassel vann jag till slut dessa fina julgransdekorationer från Pluto!




Nu var det bara att bege sig hemåt i natten & vänta på skäggiga farbrorn!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar