tisdag 21 juni 2011

Loppisfynd!

För ett tag sedan hade Kisa Bollklubb sin årliga loppis som de har haft i över 40år! Jag har inte kunnat besöka den på flera år, men i år passade det in på mitt schema! =)


Jag hittade en väckarklocka, som tyvärr inte fungerar. Men jag ska se om den går att laga, annars har jag den ändå. Jag betalade bara en tia för den!



Några gröna små burkar fick följa med hem.

En sådan här lampa har jag letat efter! Tanken var att jag ska ha den som sänglampa, men nu vet jag inte. Får se vart den hamnar efter att jag har bytt kontakt på den!


De som stod & tog betalt på loppisen hade sådana här burkar & lade pengarna i. Jag blev helt såld på en gång, men de vägrade att sälja någon till mig. Efter loppisen gick pappa & jag & tog en fika på Café Columbia (http://www.cafecolumbia.se). Gissa om jag blev glad när jag fick syn på den här där! Det blev köp direkt! =)

Ha det så gott!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson


























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar