måndag 8 augusti 2011

Ett svårt beslut...

Idag börjar Stockholm Fashion Week & jag är inte där... =(


In i det sista var min tanke att gå på Modeveckan & försöka att bara gå på vissa visningar. Jag insåg dock tillslut att det skulle inte gå. Jag skulle inte kunna bromsa mig själv utan jag skulle gå över gränsen. För när jag väl är där så blir jag så exalterad att jag glömmer tid & rum. Då vill jag inte missa en enda visning vilket innebär att mat, toabesök & vila knappt existerar. Detta är det sista min utmattade kropp behöver just nu. Det var ett svårt beslut att ta men jag måste prioritera min hälsa. Jag har ju bara en! Förhoppningsvis är jag bättre när det är dags nästa gång så att jag kan gå då! Under tiden kommer jag att bjuda på lite bilder på hösten & vintern 2011´s visningar!


Ha en trevlig måndag!


Kram Karolina


Copyright © Karolina Germundsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar