tisdag 23 augusti 2011

J hjärtar A!

En höstdag för ett par år sedan började jag jobba med en helt underbar kille. Det dröjde inte länge förrän han började prata om att han hade hittat sin kärlek & skulle gifta sig med henne. I lördags var det dags & jag fick äran att vara med!


Ett nervöst par på väg in i kyrkan!



Världens sötaste näbbar!

En vacker kyrka & ett vackert släp!


Så var de äntligen man & hustru!


Torn! Tur att vi hade lite långa gentlemän med i sällskapet!


När så brudparet tillslut anlände till festen blev det tjo & tjim!


Åh så dans hela natten lång!


En glad brudgum!


Massor av god mat & väldigt trevligt sällskap!


Det fanns en bild till på härliga H & mig där jag ser lite mer normal ut... Eftersom den inte skulle göra H riktigt rättvis så blev den bortvald! Hon brukar ju trots allt kalla mig för "Karolina den fina" så vad gör man inte?! =)


Tårtan!


Lilla tårtkniven åkte fram!


Mums!



Ja ett bättre avslut på semestern kunde det inte bli!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar