onsdag 17 augusti 2011

Nytt liv med hjälp av kokosvatten?

I måndags började jag mitt "nya liv"! =) Jag tillhör dem som gör det lite då & då, en måndag här & där. Misstänker att jag inte är ensam?! Den här gången har jag gett mig sjutton på att det ska gå! Nu är det slut på sötsaker & gofika! Sagt & gjort, på veckans första dag begav jag mig till en av hälsokostbutikerna här i stan. Jag skulle inhandla lite saker & vid kassan upptäcker jag denna förpackning. Den innehåller kokosvatten med smak av ananas & körsbär. Jag har läst om det här kokosvattnet & tydligen ska det vara nyttigt.



Lite nyttig juice att kick-starta mitt nya liv med kan inte vara fel, tänkte jag! Jag tog med en förpackning hem. Kan säga att jag är väldigt glad att jag bara tog en! Detta var inget som föll mig i smaken. Sista skvätten tömde jag till & med ut... Med eller utan kokosvatten så är jag inne på min tredje dag utan godis & fikabröd! Heja mig!

Ha en trevlig onsdag!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar