fredag 1 juli 2011

Avkoppling!



Jag passade på att inhandla lite böcker nu när en av matbutikerna hade erbjudande (köp 4 st för 100 kr). Jag vet inte hur många böcker jag har läst den senaste tiden?! För mig är det en jättebra avkoppling när det är för mycket som snurrar omkring i hjärnkontoret! =) Detta är inte direkt någon schanger jag brukar läsa, men det går nog bra ändå! Den perfekta leken av Mari Jungstedt var det en kvinna i mataffären som sa att jag bara måste läsa för att den var så bra. Sedan blev det även Pansarhjärta av Jo Nesbø, Nattvandraren av Andrew Taylor & Jag älskar dig inte av Christina Stielli.

Någon som har läst någon av dessa & vet om de är bra eller inte?

Ha en trevlig fredag!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson

1 kommentar:

  1. Jag gillar Mari Jungstedts böcker, en av de bättre är "Den dubbla tystnaden" tycker jag. Här bloggade jag om den du köpt. http://erikasbokprat.blogspot.com/2011/04/den-farliga-leken.html

    Har också precis köpt Christina Stiellis bok.

    SvaraRadera