söndag 17 juli 2011

Sushi, bubbel & speedway!

Sushi i långa banor!


Bildbevis på att vi gjort dem själva!

Igår eftermiddag trampade jag iväg på min cykel hem till några vänner. Det väntades sushi, bubbel & speedway! Sushi är bland det godaste vi vet & den här gången gjorde vi egen, vilket blev ännu godare! Varför vi drack bubbel vet jag faktiskt inte? Kanske bara för att det var en helt vanlig lördag?! Efter att ha mumsat i oss all sushi landade vi mätta & belåtna i soffan framför tv:n. Det var dags för speedway. Efter att jag var i Målilla för ett par veckor sedan & tittade så är jag helt såld på den här sporten! Till & med så pass såld att jag skrek fula ord rakt ut, utan att tänka på att det satt barn bredvid mig vars öron inte ska höra dessa ord! Jag hoppas att föräldrarna kan förlåta mig en dag! Efter en mycket trevlig kväll trampade jag hemåt i sommarnatten!
Ha en trevlig söndagskväll!
Kram Karolina
Copyright © Karolina Germundsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar