onsdag 13 juli 2011

Höstkänning!

Idag tog jag en tur på stan för att titta om butikerna hade fått in något inför hösten. Ja, jag vet att vi är mitt i högsommaren, men jag tycker inte att det är något roligt att köpa sommarkläder nu. Jag vill ha något nytt att vila ögonen på! De flesta har börjat få in lite mellan reasnurrorna & givetvis kunde jag inte låta bli att frestas!

Jag hittade en bas t-shirt på Solo i en härlig lila färg. Den kommer från Made in the Shade & jag har ett linne från dem sedan tidigare som jag bara älskar.


Vila delade de ut gratiskort som var som färgprover. Jag tog ett av varje som inspiration! =) På korten står det vad färgerna heter. Visst låter det härligt med färger så som Hawaien blue, Lava rust, Bubblegum, Aqua haze, Indigo night, Redwine, Preppy pink, Orange yam, Evergrenn...?!

Ha det så gott!

Kram Karolina

Copyright © Karolina Germundsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar