fredag 16 april 2010

Kärlek vid första ögonkastet!

Åh, vad jag längtar efter att få använda dessa skor från http://www.vagabond.com/!!!
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet!!!
Men kommer jag kunna ha dem?
Jag är nämligen allergisk mot ett ämne som heter kolofonium & som kan förekomma i skor. Kolofonium är ett harts som utvinns ur barrträd & används framför allt för sin vidhäftande förmåga. Jag kan därför inte använda plåster, läppstift & en del andra saker.
På grund av detta så kan jag bara använda skor som är av skinn eller textil, men ibland går inte det heller. Svårast är det på sommarn när alla skor blir täta & varma.
Eftersom jag blev kär så fick de följa med hem ialla fall!
De är av textil, så det är en bra början! Kan jag inte ha dem så får jag väl försöka att sälja dem!
Ha en skön fredagskväll!

Kram
Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar