torsdag 29 april 2010

Ledig dag!

Resultatet!
Paketinslagning

Mycket krus ska det vara!



Fira!


Sent igår blev jag klar med naglarna... Jag provade mitt nyinköpta lack från H&M & jag blev riktigt nöjd med resultatet! Jag har aldrig provat deras lack tidigare, så det ska bli intressant att se hur länge det sitter.
Idag har jag varit ledig!=)

Jag började dagen med en sovmorgon (vilket inte händer så ofta)! Efter lite grötfrukost slog jag in ett paket till min kära mamma som fyller år på lördag. Mycket snöre & krus ska det vara!Sedan bar det iväg till min hudläkare för att kolla mina leverfläckar inför solsäsongen. Den här gången behövde jag inte ta bort någon!=) Efter det rusade jag vidare till min tandläkare & hon berättade att jag inte hade några hål som behövde lagas!=) JIIIPPPIII!!!

Där emot hade jag en gammal lagning som hon ska byta ut om några veckor...

Jag var dock så glad över att jag inte hade några nya hål, så jag bestämde mig för att fira lite!=) Tvärs över gatan där jag bor ligger ett litet bageri & de har de godaste chokladbollarna här i stan (tyvärr)! En sådan fick följa med mig hem!

När jag hade mumsat klart på den mötte jag upp min kära jobbarkompis Hanna (som är den galnaste & roligaste människa jag känner!) för att göra en liten roadtrip till "vår" nya Jack & Jones-/Vero Moda-/Piecesbutik i Hageby (Norrköping). Dels kollade vi in den nya butiken & dels handlade vi loss lite!=)

Riktigt trevlig dag!

Natti, natti!

Kram

Karolina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar