onsdag 21 april 2010

Vad är det som händer?

Tur att man vet vart man bor!
Är det så här det kommer att bli igen?


Jag i snödrivan!



Här om dagen var det strålande sol, varmt & skönt...
Vad är det som händer?
Snöblandat regn & kallt!
Nej nu vill man inte ha mer av det, framför allt inte efter den här vintern!
I morgon kommer min kära mamma hit för att ta en shoppingtur med mig på stan!
Vi brukar springa ut & in, fram & tillbaka i alla butiker! Äta gott & ta en liten fika innan vi trillar in hemma hos mig helt utmattade! Mysigt!
Mindre roligt blir det på fredag...
Vi ska på begravning igen...=(
Andra i år...=(
Min mosters man gick bort i cancer i påskhelgen & min andra mosters man begravde vi i januari...
Tycker att det får vara nog med ledsamheter för ett tag nu!
Ha det så bra & var rädda om er!

Kram
Karolina

1 kommentar:

  1. Då skulle du vara i Sthlm, här är det 19 grader (dock i solen, termometerna har placerats där av förra ägarna av lgh. Kram Cecilia

    SvaraRadera