söndag 25 april 2010

Torsdag & Lördag

Nagellack, ring & scarf H&M. Armband Bik Bok

Top & kjol från H&M


Tröja från Monki



Blommig top Bik Bok & randig top Monki





Skor från Vagabond






Det gäller att hålla tungan rätt i munnen!






I torsdags hade mamma & jag en heldag på stan, vilket slutade med att jag fick med lite smått & gott hem! =)

Jag hade letat efter en ring med turkos sten & efter ett tips av Josepine Aune som är modeassistent på Elle (http://www.elle.se/bloggar/cest-chic.aspx) fick det följa med en hem från H&M! Jag är en scarfoman så givetvis fick det följa med en sådan hem där ifrån också! Jag hittade en i regnbågens alla färger som kommer att bli kanon till jeansjackan! I samma butik hittade jag även en blå-& vitrandig top & en vit sommarkjol med spetsmönster (så nu är det bara att jobba på brännan på benen). På Bik Bok hittade jag ett armband med marint tema & en blommig top med puffärm.

I lördags blev det en heldag med C & den började med en shoppingtur!

Då hittade jag en randig top & en vit tunnstickad tröja på Monki & ytterligare ett par skor från Vagabond. På kvällen gjorde vi stans nattklubbar osäkra & C provade det nyinköpta sminket!

En riktigt lyckad shopping weekend helt enkelt!

Ha det gott!

Kram

Karolina











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar