torsdag 15 april 2010

Vilken härlig dag!

En hårt jobbande hummla

Varför låta något vara i vägen?!


Rådhusplatsen i Köpenhamn



Undra om det är så här det känns att vara kändis? =) Foto: Ulrika Johansson





Minimarket A/W-2010








Vilken härlig dag det har varit idag! Perfekt dag att vara ledig på! =) Kom att tänka på bilderna jag tog ute i stugan i påskhelgen... En stor hummla som jobbade intensivt i blomman & en snödroppe som hade växt genom ett löv! Det är vår för mig!



Här om dagen lade jag upp en bild från Vilsbøl de Arce´s visning i Köpenhamn i februari. Idag bjuder jag på ett smakprov från Minimarket! Det kommer att komma fler bilder från Copenhagen fashion week här, men eftersom det är höst-& vinterkollektioner så tycker jag att vi väntar lite med dem. Nu fokuserar vi på våren istället! =)






Kram



Karolina




3 kommentarer: