söndag 16 maj 2010

Äntligen blond!

Här har det varit full rulle!
I onsdags bar det av på en fest efter jobbet som tidningen Nolltretton hade ordnat. Det var buffé, tävlingar, kareokie & annat smått & gott! Riktigt trevligt!
Efter en skön sovmorgon dagen efter, var det dags för garderobsröj här hemma. Mindre kul, men skönt när det var över!

Före...


...efter!

Igår blev jag äntligen blond! =)
Så som jag har längtat!
Blond är lika med vår & sommar för mig! Jag brukar vara det så här års, eftersom det är min naturliga hårfärg.
Efter förändringen bar det av till min äldsta vän (henne jag har känt sedan jag var 1 år). Hon, hennes dotter & jag var ute & njöt av det underbara vädret & tog en glass i solen!


Idag fick jag träffa den här lilla tjejen för första gången!
Hon är bara 6 veckor & världens sötaste!

Dags att ladda för måndag!
Natti, natti!
Kram Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar