fredag 21 maj 2010

Bröllopsdag 23/5




































































Då var det fredag igen!

Väldigt vad veckorna går fort, jag hinner inte med!

Den här veckan jobbar jag bara "minihelg" vilket innebär att jag bara ska jobba i morgon också, sedan är jag ledig på söndag!

Jag ska nämligen på en vårfest i morgon kväll som min kusin & hans fru anordnar. Jag träffar tyvärr inte dem så ofta, så det ska bli riktigt roligt!

Eftersom de bor en bit här ifrån, så tog jag lite ledigt på söndag. Hoppas att helgen kan bjuda på lika fint väder som vi har haft nu i veckan, så att man kan jobba lite på brännan också!


På söndag är det 1 år sedan detta par (här ovan) blev herr & fru!

Jag hade den stora äran att få vara med större delen av dagen & föreviga dessa tu!

Kvällen innan vräkte regnet ner, men när det väl var dags att fotografera så värmde solens strålar!

Ha en underbar helg!

Kram Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar