torsdag 6 maj 2010

Disk, våfflor & tidning!

Min lediga dag började inte så bra...
Först & främst hade jag ställt klockan för att jag skulle ge mig ut & springa, men jag somnade om...
Jag ska ge & för sig jobba hela helgen, så jag kanske behövde en sovmorgon! =)
När jag sedan skulle ta den sista klunken av frukosttet satte jag det i fel strupe...samtidigt som jag öppnade ett köksskåp...
Det var bara att plocka ur allt & nu håller jag på att diska för fullt!
Får tänka possitivt! Nu blev det skåpet vårstädat!=)

En rolig sak idag var att jag fick nya nummret av ELLE!
Jag har prenumererat på den så länge jag kan minnas & jag tröttnar aldrig! Jag blir som ett barn på julafton när den dimper ner genom brevinkastet!
Titta in på deras hemsida http://www.elle.se/ så får du lite modenyheter!
För att lyxa till det riktigt ordentligt gjorde jag våfflor dagen till ära! Jag hittade vildsmultron i frysen, som vi plockade i stugan förra sommaren. De, lite gul kiwi & grädde fick det bli till! Mums!
Dags att fortsätta diska...!
Ha en underbar kväll!
Kram
Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar